Introductie
Ben jij een ervaren HR-professional die gedreven is om een positieve impact te hebben op de organisatie en haar medewerkers? Wil je deel uitmaken van een snelgroeiend bedrijf met een open en informele bedrijfscultuur? Dan is dit jouw kans om bij ELM Bouwmachines B.V. in Waddinxveen aan de slag te gaan als HR manager!
Werklocatie: Waddinxveen / Hybride 24-32 uur
Sector: Profit Soort contract: Vast |
Uren per week: 24
Salaris: € 3500-5000 |
Organisatie
ELM Bouwmachines is dealer van DEVELON grondverzetmachines en ETEC Zero Emission elektrische grondverzetmachines. De missie van het bedrijf is om emissievrije graafmachines de nieuwe standaard te maken op de bouwplaats van de toekomst. Geheel in eigen beheer worden daarom moderne elektrische ETEC graafmachines geproduceerd. Geen enkele andere fabrikant van bouwmachines heeft meer expertise in het maken en verduurzamen van elektrische machines. Daarnaast is ELM specialist in maatwerk grondverzetmachines voor Zuid-West en Midden Nederland.
Functie
Als HR manager speel je een cruciale rol in het ontwikkelen en uitvoeren van het personeelsbeleid en alle personeelsgerelateerde zaken binnen de organisatie. Je bent solo verantwoordelijk voor HR en hebt daarmee een belangrijke stem in het HR beleid. Je maakt deel uit van het MT-overleg en draagt bij aan de open bedrijfscultuur die het bedrijf nastreeft.
- Jouw taken op het gebied van communicatie omvatten het opbouwen van vertrouwen met alle medewerkers, het vertalen van organisatiedoelen, het verhogen van betrokkenheid en medewerkerstevredenheid, en het versterken van de onderlinge samenwerking en teamwork.
- Op het gebied van personeelszaken coördineer je het wervingsproces, je verzorgt de introductie en begeleiding van nieuwe medewerkers, ondersteunt bij functionerings- en beoordelingsgesprekken en behandelt disciplinaire maatregelen en ontslagprocedures.
- Daarnaast ondersteun je de professionele ontwikkeling van werknemers en draag je zorg voor passende arbeidsvoorwaarden.
- Tot slot ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van M&O-beleid, het coördineren tussen verschillende afdelingen, het opstellen van arbeidscontracten, en het up-to-date houden van het personeelshandboek.
Functie-eisen
- Je bent tot 32 uur per week beschikbaar. Je hebt veel flexibliteit bij het invullen van deze uren.
- Je hebt zo’n 5 jaar ervaring in een soortgelijke HR-functie, bij voorkeur binnen de logistiek en/of productie.
- Je kunt effectief communiceren en in staat om vertrouwen op te bouwen en een positieve bijdrage te leveren aan de teamgeest.
- Je hebt ervaring met het instrueren en trainen van leidinggevenden, hebt ervaring met het sparren met directieleden en in staat om kritische vragen te stellen.
Aanbod
- Een uitdagende functie binnen een snelgroeiend bedrijf met een informele bedrijfscultuur.
- Een salaris op basis van ervaring en kennis (tot €5.000,- op full time basis).
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, een laptop en telefoon van de zaak, een fietsplan, en een flexibele werktijdregeling.
- De mogelijkheid om een positieve impact te hebben op de organisatie en haar medewerkers.
Zijn we een match?
Nieuwsgierig naar deze flexibel in te vullen functie? Neem contact op met Leonard Polman via +316 12507625 of Jörn Smits via +316 27849868
Solliciteren
Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met je op!